FAQ

Leveren

Hoe worden mijn items geleverd?

Toon De Somer heeft een in-huis leverdienst. Dat wil zeggen dat we de bezorging van elke bestelling zelf uitvoeren, en dat op de meest secure manier. Leveringen worden gedaan op de begane grond bij de ingang van het huis/gebouw. 

Wens je een levering op een bovenverdieping? Dat kan! Neem contact met ons op en dan bekijken we samen de opties: orders@desomer.be.

Wat is de leverkost?

Voor leveringen onder de €250 betaal je steeds een leverkost van 25 euro. Voor bestellingen boven de €250 betaal je geen leverkosten. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Nadat we met je bestelling aan de slag zijn gegaan, word je per mail op de hoogte gebracht van de correcte leverdatum. Leveringen worden steeds ingepland in samenspraak met de klant. Binnen de 24u krijg je van ons een eerste bericht toegestuurd.

Geen mailtje ontvangen? Neem contact op met ons team: orders@desomer.be

Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?

Voor de meeste items hanteren wij een levertermijn van 2-4 weken, tenzij anders gecommuniceerd. Levertermijnen zijn echter steeds onder voorbehoud. Indien de aangegeven levertermijn niet gerespecteerd kan worden, zal ons team jou steeds zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

De levertermijn wordt steeds binnen de 24u na bestelling met je meegedeeld.

Wat als er niemand thuis is bij levering?

Eens je bestelling klaar is voor verzending, nemen we contact met je op en bepalen we samen een levermoment. Je weet dus precies wanneer je ons kan verwachten. Ben je uiteindelijk toch verhinderd? Neem dan contact op met orders@desomer.be

Mijn bestelling is niet compleet?

Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst op +32 3 633 33 33 of mail naar orders@desomer.be.

Mijn bestelling is beschadigd?

Vooraleer de artikelen bij ons de deur uitgaan, worden ze steeds grondig gecontroleerd. Mocht er toch iets misgelopen zijn, contacteer ons dan binnen de 7 werkdagen na ontvangst.

We doen er alles aan om je zo snel en goed mogelijk te helpen! 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Momenteel kan je op onze webshop betalen per Bancontact of met kredietkaart (VISA, Mastercard, American Express). Een groter project waarvoor je meerdere items nodig hebt? Je kan ook steeds een offerte bij ons aanvragen. Dat doe je door te mailen naar orders@desomer.be 

Retourneren

Kan ik een artikel retourneren?

Geleverde artikelen kunnen binnen de 30 dagen na levering worden teruggestuurd. Opgelet: retourdiensten worden niet door TOOON. By Toon De Somer voorzien. Je zal zelf voor een retourdienst moeten zorgen en de retourkosten moeten betalen. 

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en de factuur kunnen geruild worden. Hiervoor kan je met onze dienst orders contact opnemen via orders@desomer.be

 

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [ { "@type": "Question", "name": "Hoe worden mijn items geleverd?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Toon De Somer heeft een in-huis leverdienst. Dat wil zeggen dat we de bezorging van elke bestelling zelf uitvoeren, en dat op de meest secure manier. Leveringen worden gedaan op de begane grond bij de ingang van het huis/gebouw. 

Wens je een levering op een bovenverdieping? Dat kan! Neem contact met ons op en dan bekijken we samen de opties: orders@desomer.be.

" } } { "@type": "Question", "name": "Wat is de leverkost?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Voor leveringen onder de €250 betaal je steeds een leverkost van 25 euro. Voor bestellingen boven de €250 betaal je geen leverkosten. 

" } } { "@type": "Question", "name": "Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Nadat we met je bestelling aan de slag zijn gegaan, word je per mail op de hoogte gebracht van de correcte leverdatum. Leveringen worden steeds ingepland in samenspraak met de klant. Binnen de 24u krijg je van ons een eerste bericht toegestuurd.

Geen mailtje ontvangen? Neem contact op met ons team: orders@desomer.be

" } } { "@type": "Question", "name": " Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Voor de meeste items hanteren wij een levertermijn van 2-4 weken, tenzij anders gecommuniceerd. Levertermijnen zijn echter steeds onder voorbehoud. Indien de aangegeven levertermijn niet gerespecteerd kan worden, zal ons team jou steeds zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

De levertermijn wordt steeds binnen de 24u na bestelling met je meegedeeld.

" } } { "@type": "Question", "name": "Wat als er niemand thuis is bij levering?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Eens je bestelling klaar is voor verzending, nemen we contact met je op en bepalen we samen een levermoment. Je weet dus precies wanneer je ons kan verwachten. Ben je uiteindelijk toch verhinderd? Neem dan contact op met orders@desomer.be

" } } { "@type": "Question", "name": "Mijn bestelling is niet compleet?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst op +32 3 633 33 33 of mail naar orders@desomer.be.

" } } { "@type": "Question", "name": "Mijn bestelling is beschadigd?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Vooraleer de artikelen bij ons de deur uitgaan, worden ze steeds grondig gecontroleerd. Mocht er toch iets misgelopen zijn, contacteer ons dan binnen de 7 werkdagen na ontvangst.

We doen er alles aan om je zo snel en goed mogelijk te helpen! 

" } } { "@type": "Question", "name": "Hoe kan ik betalen?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Momenteel kan je op onze webshop betalen per Bancontact of met kredietkaart (VISA, Mastercard, American Express). Een groter project waarvoor je meerdere items nodig hebt? Je kan ook steeds een offerte bij ons aanvragen. Dat doe je door te mailen naar orders@desomer.be 

" } } { "@type": "Question", "name": "Kan ik een artikel retourneren?", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

Geleverde artikelen kunnen binnen de 30 dagen na levering worden teruggestuurd. Opgelet: retourdiensten worden niet door TOOON. By Toon De Somer voorzien. Je zal zelf voor een retourdienst moeten zorgen en de retourkosten moeten betalen. 

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en de factuur kunnen geruild worden. Hiervoor kan je met onze dienst orders contact opnemen via orders@desomer.be

 

" } } ] }